Retourneren en Ruilen

 

Wil je een product retourneren? Dat doe je eenvoudig met de volgende stappen

Je kunt een bestelling tot 14 dagen na ontvangst retourneren en wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen zeven werkdagen na ontvangst van de retourzending op je rekening staat.

Eenvoudig retourneren in drie simpele stappen:

Stap 1: Vul het retourformulier in

Download hier het Retourformulier en vul deze volledig in.

Stap 2: stuur je bestelling voldoende gefrankeerd op

Stuur de artikelen samen met het retourformulier op naar het adres op het formulier. Zorg ervoor dat je de bestelling voldoende frankeert. Als zender ben jij verantwoordelijk voor het retour sturen.

Stap 3: ontvang het aankoopbedrag terug op je rekening

Als wij de retour hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen zeven werkdagen op je rekening staat.

Klachten:

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@fasola.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.