Veelgestelde vragen

=>Contact

hallo@fasola.nl

+31647022213

=>Zijn alle producten voorradig

Alle producten die op de website vermeld staan zijn voorradig, bij ieder item staat vermeld hoeveel er van het item voorradig zijn. Mocht je van een item grotere aantallen willen bestellen kunt u altijd contact met ons opnemen, hallo@fasola.nl, dan kijken wij wat we kunnen betekenen.

=>Betaalmethodes

Nederlandse klanten kunnen betalen met Ideal

Duitse klanten kunnen betalen met Bankcontact / Sofort Banking  

=>Wat zijn de verzendkosten

Binnen Nederland zijn de verzendkosten:

- tot een order van € 20 : € 3,03
- tot een order van € 40 : € 4,55
- boven de € 40 : gratis

 Binnen Duitsland zijn de verzendkosten:

- tot een order van € 20 : € 3,30
- tot een order van € 40 : € 4,95
- boven de € 40 : gratis 

=>Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen Nederland:

Iedere order die voor 16.00 wordt geplaatst zullen wij dezelfde dag nog versturen met PostNL.

PostNL hanteert binnen Nederland een bezorgtermijn van 1 tot 4 werkdagen, echter leert de ervaring dat de bestelling vaak de volgende werkdag al wordt bezorgd. 

Bestellingen Duitsland:

Iedere order die voor 16.00 wordt geplaatst zullen wij dezelfde dag nog versturen met PostNL.

PostNL hanteert binnen Duitsland een bezorgtermijn van 2 tot 6 werkdagen. 

=>Ruilen en retourneren

Is het product toch anders dan je had verwacht? Dan kun je deze ten allen tijde retourneren.

Indien je het product niet wil houden verzoeken wij om binnen 14 dagen na ontvangst dit bij ons te melden via de mail. De producten worden samen met het retourformulier binnen 14 dagen na vermelding teruggestuurd aan Faso B.V. / Fasola. Als de gehele order wordt geretourneerd zullen ook de eventuele verzendkosten binnen 14 dagen worden teruggestort.

Let op: Er gelden andere voorwaarden voor de sale producten. 

=>Klachten en Garantie

Als er een fout zit in de bestelling of een productiefout in een artikel, neem dan binnen 48 uur contact met ons op via het e-mailadres: hallo@fasola.nl onder vermelding van het ordernummer. 

Indien u een klacht heeft meld dit dan te allen tijde bij ons, want klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Op al onze artikelen geld het wettelijk bepaald garantietermijn. Mocht een product beschadigd zijn meld dit dan onder vermelding van het ordernummer via ons e-mailadres: hallo@fasola.nl. Indien de klacht / het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging. 

=>Hoe bevestig ik een patch?

Dit vind je onder het kopje bevestiging instructies

=>Hoe was ik mijn kledingstuk waar een patch of applicatie op bevestigd is?

Kledingstukken waar een patch of applicatie op bevestigd is mogen op 40 graden en binnenste buiten gewassen worden en mogen niet in de droger. 

=>Hoe verwijder ik een patch

Dit doe je bijna op dezelfde manier als de bevestiging.

Je warmt de strijkbout op, je legt een stukje bakpapier op de patch en verwarmt deze. Op het moment dat de patch warm is trek je deze heel voorzichtig vanaf de rand los, tussendoor kun je patch opnieuw opwarmen zodat de lijm laag vloeibaar word.

Mochten er nog lijmresten op je kleding zitten na verwijdering van de patch, leg daar dan een stukje keukenrol op en daarop weer het bakpapier, en ga hier overheen met de strijkbout zodat de laatste lijmresten aan de keukenrol blijven zitten. Let op, je zal altijd blijven zien waar de patch heeft gezeten op het kledingstuk.